2011. szeptember 19., hétfő

Személyes távrekord: Velencei tó körbe futása - kipipálva :)

Ígérem még ma folytatódik a Balaton kerülés regénye, de úgy gondoltam ezt meg kell osztanom :)
Történt ugyanis, hogy Tónival körbe futottuk a Velencei tavat, majdnem 28 kilométert!


Ha 5 fokkal kevesebb van és rendezett futáson indulunk, akkor van rá esély hogy jól ment volna a vége is. Így küzdelmes lett az utolsó 5 kilométer. Ha nincs velem Tóni tuti feladom. Bár ha nincs velem, asszem körbe sem futom :) 

A reggel azért nem volt teljesen zökkenőmentes, sőt az éjjel sem, de ez már egy másik tészta... :) Családi hétvége volt, elvittük Keresztfiamat is magunkkal, szóval reggel még az övék voltam. 
Na mindegy, elég hamar rájöttünk, hogy már nem sok esélyünk a közös Pók Janó által rendezett körhöz, így kicsit később indultunk, de legalább szembe, így tudtunk pacsizni és hajrázni egymásnak!
Itt került az első porszem a gépezetbe, hiszen most be is bizonyosodott, hogy a frissítés nekem mennyire nagyon fontos. Vízhez se volt mindig könnyű jutni, de én a végére meg is éheztem tökre. 
Sőt ha a többiekkel megyünk akkor Tóninak nem kell miattam lassabban futni és a végén velem bele gyalogolni...
Az elejét nagyon jól kezdtük, még az is lehet, hogy számomra túl jól, de a végén voltak 8-9 perc feletti kilométereim is :( De annyira nem vagyok szomorú, ez inkább egy futókirándulás volt. :)

Amúgy nekem tuti fejben kell megerősödni. A nagy terv 24-25 km volt, de ha ott a tó csak meg kell kerülni. Én úgy érzem az a 24 még tök jól ment volna. Utána estem szét, sebaj, mert csak leküzdöttem a végét is. Valószínűleg ha 3 km hiányozna a megkerüléshez nem kicsit bosszantana... Így meg megint tanultam egy csomót.

Amúgy nekem picit csalódás volt a kör, azt hittem sokkal szebb lesz, sokat látom a tavat is. Nem mondom, azért voltak szép helyek és a bringaút is nagyon rendben van, azt hiszem azt most adták át.

3 perccel a célba érkezés után, igen ijesztően festhettem és a gondolataim is ijesztőek voltak. 10 perccel később álltam a zuhanyzó alatt és végtelen kimerültnek éreztem magam, elgondolkoztam a Spar futáson is. Azt hiszem, 60 perc kellett ahhoz, hogy minden a helyére kerüljön és újra kerek legyen. :) Két hét múlva eljön életem következő leghosszabb futása, 30 kilométer!

Ez a futás valószínűleg nem jöhetett volna létre ha nincs Tóni! Köszi mindent!!


Kiscsaládomnak is, főleg Zsoltim neked! nagyon köszi, hogy most is, meg úgy mindig türelmesen mellettem, velem vagytok!

10 megjegyzés:

  1. Egy kósza ötlet volt,de sokat nem kellett győzködni Téged.

    VálaszTörlés
  2. Ügyes vaaagy gratulálok! A Spar30-on más lesz, hidd el!
    Ha nekem ilyen vezérszurkolóm lenne, mint az a szépséges kishölgy akkor nem aggódnék egy percig sem :o)
    A Sparon ott vonyítozom majd Neked is... csak úgy támogatásként :o))))

    VálaszTörlés
  3. Ügyes!

    Sajnálom, hogy neked csalódás volt, én nagyon szeretem ezt a tavunkat is, körbebringázni, körbefutni, fürödni benne vagy akár csak nézni :) Az emlékműhöz felmentetek?

    VálaszTörlés
  4. Na azért nem olyan óriás csalódás. Csak többet gyönyörködtem volna a tóban. De aztán Agárdon a naplemente mindenért kárpótolt. Nem mentünk fel, melyik részen van?

    VálaszTörlés
  5. Amikor találkoztunk Pákozd környékén még nagyon jól nyomtad! ;)
    Néztem is,hogy ki ez a jó csaj aki ilyen szépen tolja neki? :)
    Almádiban is eltekertél mellettem meg most is szembe futottál.Ezen a hétvégén is találkozunk? :):):)

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok, hogy végigfutottad a távot! Drukkolok majd két hét múlva! :)

    Csiripiszli12

    VálaszTörlés
  7. Gratula! 28k nem szervezetten sokkal nehezebb, mint 30 tömegsport keretében! Én is csak futópadon merem erőltetni mert sosem tudom, mikor lesz nagyon elég belőle :D
    A kislányod pedig gyönyörű! Ő is jár már futni a sulival?

    VálaszTörlés
  8. Gratulálok!
    Ez a fejben erősödés még nekem is szükséges, legalábbis meg kell tanulnom feldolgozni olyan eshetőségeket is melyekkel korábban nem találkoztam.

    A Spar teljesen más lesz. Ott vinni fog a tömeg és a hangulat adja az alapütemet. A frissítés itt már tényleg fontos lehet sőt kritikus.

    VálaszTörlés
  9. Hát, félmaraton fölött már kell enni, mert eléhezik az ember különben. Úgyhogy Sparon tessék rendesen frissíteni, ahol van banán, enni belőle. És ne próbáljál meg az elején túl gyorsan futni, mert az a végére nagyon bünteni fog.

    De azért gratula, hogy te is belekóstóltál a 25 feletti távokba! Nagyon meg lehet szeretni, ha frissít az ember, eszik, és nem rohanja el az elejét.

    VálaszTörlés
  10. Köszi mindenkinek!
    Lelketlen Cyborg: ha találkozunk, majd köszönj rám, mert én Almádiban is csak úgy eltekerhettem melletted, bár igyekeztem mindenkit biztatni egy jó szóval.

    VálaszTörlés